Friday 27 May 2011

Little brother

Ik heb een naaimachine! Hij werd bezorgt en gretig door mij uit de handen van de bezorger getrokken. Even zette ik de doos op tafel om er alleen maar naar te kijken. Wat zal ik maken...een tas, pannenlappen, een tafelkleed, zoveel mogelijkheden!


Uiteindelijk had ik nog even mijn reddende alwetende engel nodig, mijn moeder. Zij legde me haarfijn uit hoe ik dat gevaarte aan de praat moest krijgen.

Dol enthousiast begon ik na lang googlen aan mijn eerste projectje: een hoes voor mijn brother naaimachien. Simpel en snel klaar. Ik meette de naaimachien, knipte drie lapjes stof en begon geheel tegen mijn moeders adviezen in te naaien. Niets gespeld, niets afgetekend, gewoon uit de losse pols. Het resultaat is dan ook niet helemaal netjes recht, maar ik ben al heel tevreden en little bro staat er wel mooi stofvrij bij.





1 comment:

Something on your mind?