Monday 6 June 2011

Converse me

Met mijn allstars aan voel ik me altijd helemaal in mijn nopjes. Het mooiste aan deze relaxte stappers is dat ze op hun best zijn als ze helemaal vol zitten met zichtbare herinneringen. Verbleekt door de zon in spanje, smoezig door de modder van een weekend weg, plakkerig van het bier uit je favoriete kroeg.

Des te pijnlijker was het dan ook toen ik de mijne moest laten glijden door de stortkoker....

Na een periode van rouw was het tijd voor een nieuwe converse era. Nu ik de 24 gepasseerd ben is het tijd voor andere, nieuwe herinneringen die mijn nieuwe lichtgrijze varianten langzaam zullen veranderen in grauwe, versleten gympies.

Wat voor herinneringen moet nog blijken. Een ding is wel zeker, ze zijn nog veel te wit!


No comments:

Post a Comment

Something on your mind?